نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آیا واقعاً وقت وداع دیبالا با یووه فرا رسیده است؟

آیا واقعاً وقت وداع دیبالا با یووه فرا رسیده است؟

 

شایعات در مورد خرید و فروش‌های تیم یوونتوس کماکان ادامه دارد و با پیوستن دلیخت به جمع بیانکونری و احتمال پیوستن ایکاردی یا نیمار به این تیم، حالا نوبت به شایعات در خصوص خروجی‌های بانوی پیر است. شایعاتی که این‌بار اطراف پائولو دیبالا پرسه می‌زنند و با توجه به نامشخص بودن آینده حرفه‌ای جواهر آرژانتینی با یوونتوس، درب‌های خروجی متنوعی به روی او باز شده است. سال گذشته و با اضافه شدن کریستیانو رونالدو به خط حمله یووه، جایگاه دیبالا در این بخش متزلزل و او بارها مجبور به نیمکت‌نشینی شد؛ روالی که ترس از تکرار آن باعث شده دیبالا به سمت خروج از جمع بیانکونری و انتقال به باشگاهی در خارج از سرزمین چکمه‌ای، آنهم پس از 7 سال متمایل شود.

 

در حالی که یوونتوس همراه با ستارگان جدید خود در شرق آسیا مشغول انجام بازی‌های پیش‌فصل در تورنمت بین‌المللی قهرمانان است، دیبالا با فاصله بسیار زیادی از آنها و در قاره آمریکا مشغول گذراندن تعطیلات تابستانی‌اش است. با این حال عدم حضور در تیم نیز او را از گزند شایعات مربوط به نقل‌وانتقال دور نکرده است. در حالی که از منچستر یونایتد به‌عنوان مشتری جدی او نام برده می‌شد، تاتنهام نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا نیز به لیست مشتریان انگلیسی این مهاجم آرژانتینی اضافه شده است. با اینکه علاوه بر این دو تیم لیگ برتری، پاری‌سن‌ژرمن نیز قبلاً تمایل خود را به به‌خدمت‌گرفتن دیبالا مطرح کرده بود اما مبلغ پیشنهادی تاتنهام بیش از دو تیم دیگر است و اسپرز با پیشنهاد 90 میلیونی‌اش، شاید بتواند سایر رقبا را پشت سر بگذارد.

 

مائوریستیو ساری سرمربی جدید بانوی‌پیر تأکید کرده است که برنامه ویژه‌ای برای دیبالا دارد و او را بخش جدایی ناپذیر برنامه‌های خود می‌داند و سران یوونتوس نیز اعلام کرده‌اند که برنامه‌ای برای فروش جواهر خود ندارند. با این حال دیبالا علاقه‌ای ندارد فصل ناموفق 2019‐2018 را تکرار کند و به همین علت می‌خواهد اول با ساری ملاقات کرده و از جایگاه خود در بیانکونری مطلع شود و سپس در خصوص آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

 

گفتنی است پائولو دیبالا که با مبلغ 40 میلیون یورو در سال 2015 از پالرمو به یوونتوس پیوست، در مجموع 128 بار برای بانوی پیر به میدان رفته و 57 بار نیز موفق به گشودن دروازه حریفان شده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: